: Profesionální tvorba www stránek, e-shopů a webových aplikací. Poskytujeme služby internetového marketingu s důrazem na SEO optimalizaci a PPC a bannerové kampaně.


SEO - optimalizace webu pro vyhledávače


SEO optimalizace pro váš web
         
Chci SEO   Proč právě Inexes?    Ceník SEO
         

Optimalizace webu podle zásad SEO je jednou z účinných cest jak zvýšit návštěvnost www stránek či e-shopu. Cílem je, aby se vaše stránky při zadání určitého dotazu ve fulltextových vyhledávačích (Google, Seznam) zobrazily na předních pozicích. Jen tyto www stránky navštíví totiž většina hledajících.


SEO nalýza parametrů vašeho webu je základ

Optimalizace webu pro vyhledávače má v Inexes tři fáze. Vlastní optimalizaci webu musí vždy předcházet důkladná SEO analýza parametrů stránek. Nabízíme dvě formy:

  1. SEO audit – zhodnocení základních prvků webu z pohledu zásad SEO (analýza zdrojového kódu webu a technologického zabezpečení stránek, analýza zpětných odkazů vedoucích na stránku aj.)
  2. SEO analýza – důkladné zhodnocení obsahu webu a vypracování analýzy klíčových slov

Pojem "klíčové slovo" je mantrou SEO. Prodáváte-li např. židle, chcete se ve fulltextu zobrazit po zadání slova "židle". Aby se tak stalo, musíte mít na toto slovo optimalizované stránky. Zní to jednoduše, ale prodejců židlí, kteří mají stejný cíl jako vy, je celá řada. Proto je při optimalizaci webu pro vyhledávače lepší využít zkušenosti profesionálů, kteří zvolí ta nejvhodnější klíčová slova.


Tato fáze SEO zahrnuje optimalizaci celého webu dle výsledků analýzy SEO parametrů vašich webových stránek. Konkrétně se jedná o úpravu či tvorbu nových textů, registraci do katalogů a další nutné změny.

Velmi podstatným prvkem SEO optimalizace stránek je copywriting. Texty na webu musí u čtenáře vzbudit zájem, přimět ho akci, ale zároveň musí obsahovat klíčová slova v žádoucí hustotě a rozmístění. Skloubit tyto požadavky tak, aby vznikl čtivý a přirozený text, není ale vůbec jednoduché.

Optimalizace webu je vždy běh na dlouhou trať. Podmínky vyhledávání se neustále mění a nezapomínejte na to, že ani vaše konkurence nezahálí. Proto je dobré, aby optimalizace webu probíhala průběžně a dlouhodobě. Tato fáze zahrnuje:

  • Sledování statistik
  • Průběžné úpravy v obsahu stránek dle výsledků statistik
  • Budování zpětných odkazů
  • Psaní PR článků
  • Přispívání do tematických blogů
  • Tvorba průběžných analýz a reportů z průběhu optimalizace webu
  1. Investice do SEO se projevuje dlouhodobě i po přerušení optimalizace stránek.
  2. Ve srovnání s placenou PPC reklamou dokáže SEO optimalizace stránek přivést v dlouhodobém měřítku mnohem více potenciálních zákazníků s nižšími náklady.
  3. Lidé více důvěřují odkazům, které zobrazí vyhledávač zadarmo, než takzvaným „sponzorovaným odkazům.“
  4. Optimalizace webu pro vyhledávače je úzce propojena s optimalizací webu pro návštěvníky. Správně optimalizované stránky nabízejí návštěvníkům maximální komfort a ulehčují nejen jejich orientaci, ale také eventuální nákup produktů.
  5. Pouze SEO optimalizace stránek vám zajistí maximální využití potenciálu vašeho webu.
  6. V průměru přes 76 % návštěvníků stránek přichází z vyhledávačů a katalogů. Otevřete jim tuto vstupní bránu dokořán!
  7. I vaše konkurence optimalizuje stránky pro vyhledávače. Nedovolte jim získat náskok, který by se následně těžko doháněl.