: Profesionální tvorba www stránek, e-shopů a webových aplikací. Poskytujeme služby internetového marketingu s důrazem na SEO optimalizaci a PPC a bannerové kampaně.


Předsevzetí 2014 – udržujte svůj web v kondici


Mnoho předsevzetí, se kterými vstupujeme do nového roku (pokud si samozřejmě vůbec na předsevzetí potrpíme) se týká kondice našeho těla. Uvědomujeme si nebo alespoň tušíme, že když tělo nebude dobře fungovat, nebudou fungovat ani ostatní věci v našem životě, a tak plánujeme hubnutí, cvičení, změnu jídelníčku a vůbec cokoliv, co situaci vylepší.



I web potřebuje dobře „krmit“

Často nám ale nedochází, že podobně to platí i u internetových stránek. Mnoho firem investuje velké úsilí a financí do tvorby nového webu, slavnostně jej spustí a myslí si, že teď už jim budou stránky jen vydělávat a přivádět nové klienty.

 

O webové stránky je potřeba se dobře starat, stejně jako o výše zmíněné lidské tělo. Dalo by se říct, že jsou živým organizmem a Internet jejich životním prostředím. A protože Internet se mění a vyvíjí opravdu velkou rychlostí, je potřeba na tyto změny reagovat.

 

Každou chvílí totiž vnikají nové „vymoženosti“, které návštěvníkům stránek zpříjemňují život a usnadňují komunikaci – v posledních letech se třeba rozšířily chat okénka pro online kontakt s e-shopem, různá slideshow (měnící se obrázky na úvodní stránce), které představí obsah, akce nebo služby z několika pohledů a s náležitou emocí. Pokud vy ještě tyto různé nástroje prezentace nepoužíváte, je velmi pravděpodobné, že vaše konkurence ano.

 

"Vždy přeceňujeme změnu, která nastane během dvou let, a podceňujeme změnu, která nastane během deseti. Nenechejte se ukolébat k nečinnosti."  Bill Gates

 

Vyvíjejí se i vyhledávače a s nimi i konkurence. Máte-li stránky optimalizované v určitém okamžiku a jednorázově, nemůžete spoléhat na to, že dobrých pozic budete dosahovat napořád. Navíc, spoléhat se v dnešní době pouze na SEO a pozice ve vyhledávačích vám nedává žádnou konkurenční výhodu. Optimalizaci pro vyhledávače dělá každý. Je mnoho možností a kanálů, jak na vaše stránky přivést cílené návštěvníky. Tak proč toho nevyužít?

I vaše firma se mění a pokud to na stránkách nezachytíte, vysíláte o sobě matoucí zprávu. Vy už jste možná zapomněli, co jste na stránky kdysi napsali, ale jejich návštěvníci to čtou a dělají si tak o Vás obrázek právě dnes.


Investovat v krizi se vyplatí

Během krize je udržování rovnováhy důležitější než kdy jindy. Právě v době, kdy řada firem krachuje, se nejlépe daří těm, kteří se dokážou dobře přizpůsobit měnícím se podmínkám. Internetové stránky, které zaujmou svým vzhledem i obsahem, jsou uživatelsky příjemné, funkční a dobře vyhledatelné z více zdrojů, jsou silným nástrojem a pomocníkem v podnikání. Neumí je udělat každý a rozhodně se vyplatí do nich investovat.

 

A jak je na tom s kondicí Váš web? Nepotřebuje novoroční investici?

Během krize je udržování rovnováhy důležitější než kdy jindy. Právě v době, kdy řada firem krachuje, se nejlépe daří těm, kteří se dokážou dobře přizpůsobit měnícím se podmínkám. Internetové stránky, které zaujmou svým vzhledem i obsahem, jsou uživatelsky příjemné, funkční a dobře vyhledatelné z více zdrojů, jsou silným nástrojem a pomocníkem v podnikání. Neumí je udělat každý a rozhodně se vyplatí do nich investovat.

 

A jak je na tom s kondicí Váš web? Nepotřebuje novoroční investici?