: Profesionální tvorba www stránek, e-shopů a webových aplikací. Poskytujeme služby internetového marketingu s důrazem na SEO optimalizaci a PPC a bannerové kampaně.


Obsah webu - klíč k trvalému úspěchu


Co nejvíce hledáte na webu? Zajímavou grafiku? Ne! Zajímá vás obsah – ať už textový nebo multimediální. Zábavný nebo informativní. Obsah je prostě král a neměli byste ho podceňovat.

     
  Chci analýzu efektivity webu zdarma  
     

Obsah je ...

Weby se netvoří pro odborníky na webdesign či přístupnost, ale pro běžné uživatele. A ty zajímá hlavně to, co na webu nabízíte. Obsah nejsou jen texty, ale vše co prezentujete – fotografie, videa, prezentace nebo různé aplikace.

Kvalitní obsah webu pomáhá, protože:

  • Dělá z lidí, kteří přijdou na váš web, pravidelně se vracející návštěvníky.
  • Zvyšuje důvěryhodnost webu a firmy – jste prostě odborníci na svou oblast.
  • Nárůst obsahu znamená i nárůst klíčových slov z oboru. A to vyhledávače milují.
  • Pomáhá budovat zpětné odkazy na váš web – lidé rádi sdílí užitečné a zajímavé informace.

Nabídněte něco navíc

Kvalitní a atraktivní obsah je jasná konkurenční výhoda. Atraktivita obsahu spočívá v jeho rozsahu, rozmanitosti, unikátnosti a kvalitě. Ne vždy je nutné splnit všechna tato kritéria, ale obsah by měl vždy poskytovat něco navíc. Vymkněte se průměru a nabídněte svým návštěvníkům přidanou hodnotu.

Co vše byste mohli na webu prezentovat, závisí už na oboru vaší činnosti a také na vašich cílech, finančních a časových možnostech.

Mohou to být například:

  • Zajímavé a unikátní recenze produktů
  • Zajímavosti, tipy a triky z vašeho oboru
  • Užitečné dokumenty – vzory smluv, mapy, fotografie ke stažení
  • Návody a pracovní postupy
  • Ukázky hudby nebo videí (pozor na autorský zákon)
  • A jiné

Plánujte

Budování kvalitního obsahu je náročné a není to běh na krátkou trať. Výsledky se sice dostavují pomaleji, ale jejich efekt je po čase obrovský.

Pamatujete, že nejde jen o to obsah nahodile vytvářet, ale jako vždy byste měli mít jasný plán. Přinejmenším si jasně definujte co, kdy, kde a jak budete na webu nabízet. A kdo bude zodpovědný za konkrétní fázi obsahového managementu – tvorba, editace, publikace a archivace obsahu.

Intenzivní péče o web se vám však určitě vyplatí a vy se budete těšit z vysoké návštěvnosti i z rostoucího počtu zákazníků.

 

A jak si stojí obsah vašeho webu? Chcete-li to zjistit, vypracujeme vám zdarma analýzu efektivity webu.