: Profesionální tvorba www stránek, e-shopů a webových aplikací. Poskytujeme služby internetového marketingu s důrazem na SEO optimalizaci a PPC a bannerové kampaně.


Důvěra je základ aneb buďte na webu transparentní


Důvěryhodnost vašeho webu je to, co rozhoduje o přeměně návštěvníka v zákazníka. Známe to přece každý: když nám něco nesedí, jdeme prostě jinam. V anonymním světě internetu to platí obvzlášť.

     
  Chci analýzu efektivity webu zdarma  
     

Co se stane, když přijdeme na web, který nabízí požadovaný produkt, ale informace o firmě jsou sporé, či dokonce žádné a jediný pracně nalezený kontaktní údaj je e-mail ve tvaru jaja@centrum.cz. Pravděpodobně nám v mysli hned vyskočí kupa pochybností.


Buďte důvěryhodní

Obchodně ůspěšný web prostě musí působit seriózně. Existuje celá řada aspektů, které pomáhají důvěryhodnost webu zvyšovat.

Dvě základní oblasti jsou celkový webdesign webových stránek a jejich obsah. Web by měl na první pohled působit profesionálně a pozitivně. A také by měl poskytovat obsah, který ukazuje, že jste skutečný odborník ve svém oboru. Měli byste tedy nabízet dostatek referencí, detailní popisy produktů včetně fotografií, rady, tipy a podobně.

Vedle teho si musíte dát pozor na celou řadu menších prvků. Mezi ty nejhlavnější patří:

  • Údaje o firmě – vždy uvádějte IČ, DIČ, přesný název společnosti i její právní formu.
  • Údaje o provozovně – snadno viditelná otvírací doba, mapa, adresa, fotografie prostor jsou nezbytností.
  • Kontakty – telefon, e-mail, kontaktní formulář by měly být vždy jasně viditelné a pokud možno na každé stránce webu.
  • E-mail na vlastní doméně – e-mailové schránky od běžných poskytovatelů nejsou profesionální vizitkou. Pochopit se to dá u menšího živnostníka, ale dnes by měl být vlastní e-mail v základní nabídce hostingové společnosti.
  • Zaměstnanci – nebojte se představit svůj tým nebo alespoň vedení firmy či hlavní komunikační osoby. Lidé to v záplavě anonymních firem ocení.
  • Ceny produktů / služeb a jejich dostupnost  – pokud je to možné, uvádějte ceny a dostupnost svých výrobků či služeb, nemáte přece co skrývat.
  • Aktuálnost – rok stará novinka snadno vzbudí myšlenky jako „Nekrachuje firma?“, „Nemají ani na webmastera?“.

Všechno musí sedět a fungovat

Máte uvedené údaje na webu, každý je hned vidí a jsou lehkce dostupné? Výborně jste na nejlepší cestě. Teď ještě zkontrolujte, zdali je vše 100% pravda a funguje to. Není nic horšího, než když se vám zákazník na uvedený kontakt nedovolá ani na druhý pokus nebo čeká týden, než mu odpovíte na e-mail. Stejně tak jsou lidé doslova alergičtí na nepravdivé údaje o dostupnosti zboží či ceně.

Vidíte, i s webem je to jako v životě. Transparentnost a zveřejnění informací značí, že nemáte co skrývat.

 

Chcete zjistit, jestli je váš web pro návštěvníky dostatečně důvěryhodný a zda dobře plní svou funkci? Vypracujeme vám zdarma analýzu efektivity webu.